September: een drukke maand voor CD&V Gooik

zaterdag, 15 oktober, 2016
September: een drukke maand voor CD&V Gooik

Terwijl heden ten dage CD&V vooral op federaal vlak ter sprake komt, zat de Gooikse afdeling  vorige maand ook niet stil.

Eerst was er de familiehappening op 4 september, waar tal van Gooikenaars (en niet Gooikenaars) de gelegenheid kregen kennis te maken met de site van de Paddenbroek. Er waren activiteiten voor jong en oud (zie eerder artikel op deze website) en tussendoor kon ook de inwendige mens worden versterkt met een hapje en een drankje. Ondanks het voorspelde slechte weer, waren de weergoden ons vrij gunstig gezind. De activiteit was dan ook een succes en de mensen keerden ’s avonds tevreden huiswaarts.

Enkele weken later waren de CD&V-bestuursleden alweer actief in de weer op de jaarmarkt.

De bezoekers op onze stand werden bijna letterlijk in de watten gelegd, al waren de watten in dit geval relaxzetels die met een druk op de knop automatisch voor een heerlijke massage zorgden. Heel wat vrouwen en mannen verlieten dan ook met een zalig gevoel onze stand. Temeer daar zij ook hadden kunnen genieten van een kop heerlijke fair trade thee.

En zo heeft CD&V Gooik er in september twee geslaagde activiteiten opzitten.

Johan Thollembeek