Linda De Schutter

4 mei 1971

• Geboorteplaats:

Halle

Linda De Schutter is de dochter van Jacqueline De Coster en Albert De Schutter. Ze heeft één zoon, Joram De Pauw. Linda is 47 jaar en is reeds al deze jaren woonachtig in Gooik. Vandaag woont zij in het mooie Strijland op een boogscheut van de atletiekpiste.

Linda is een goed gekende dame in het Gooikse verenigingsleven, ze is zelf ook lid van verschillende verenigingen. Iedereen in haar omgeving weet dat zij elke vereniging in haar hart draagt. In 2012 werd zij zelfs uitgeroepen tot vrijwilliger van het jaar in Gooik. Linda was ook jarenlang actief als vormer bij sociale verenigingen oa voor gehandicapten. Ze heeft zich 5 jaar volledig ingezet in de OCMW-raad. Het afgelopen jaar maakte zij de overstap naar de gemeenteraad.

Linda droomt er van dat we ons nog meer inzetten voor het sociale in Gooik: nog meer aandacht voor de zwakkere , ouderen, andersvaliden,.. Verder wil ze er voor zorgen dat Gooik een DORP blijft waar iedereen mekaar nog kent en nog goedendag zegt. Verder wil ze de lokale handelaars steunen en er voor zorgen dat er meer Gooiks gekocht wordt. Gooik moet een mooie gemeenten blijven met een groot verenigingsleven en haar mooi landschap. ​