Pascale Van den Eeckhoudt

9 mei 1967

• Geboorteplaats:

Asse

Momenteel heb ik nog geen mandaat, maak ik een mijn echtgenoot Simon zijn beide actief lid in het bestuur.

Voor hobby’s blijft er momenteel niet veel tijd over, het gezinsleven staat op de eerste plaats.
Wel zetten wij ons in als vrijwilliger in verschillende verenigingen, zoals rijden voor de MMC van de gemeente Gooik, verantwoordelijk voor de parochiezaal van Leerbeek, helpende handen bij tal van eetkermissen zoals samana , chiro, enz. Ook bij de processie die jaarlijks doorgaat in onze gemeente steken wij de handen uit de mouwen.

Voor in de toekomst zouden wij ons zeker willen inzetten voor het opsmukken van onze dorpen, dat de bezoekers in een mooie en bebloemde gemeente komen, ook de begraafplaatsen en kerkpleinen voorzien van het nodige kleurenpalet van bloemen en bomen.
Ook de mensen meer bijeenbrengen is ons doel, er zijn in onze gemeente veel mensen jong en oud die zich eenzaam voelen en ook eens een babbeltjes willen doen met andere, maar op dit ogenblik leven wij allemaal in onze eigen cocon.