Vincent Termote

30 juni 1983

• Geboorteplaats:

Aalst

Vincent heeft al een rijke geschiedenis in het Gooikse verenigingsleven achter zich. ACP (Atletiekclub Pajottenland) heeft de basis gelegd van zijn sportieve karakter, Chiro Strijland heeft voor talloze gescheurde broeken gezorgd en als voorzitter van de jeugdraad heeft hij de knepen van het vak geleerd om het Gooikse jeugdbeleid in goede banen te leiden.

Tijdens zijn militaire opleiding aan de Koninklijke Militaire School heeft Vincent het nodige karakter, een serieuze portie doorzettingsvermogen en heel wat durf met de lepel in de mond gekregen. Bovendien werden zijn capaciteiten als team-player hier nog scherper op punt gezet!

Zijn studies in de Industriële Wetenschappen hebben zijn bouwtechnische zintuigen dusdanig geprikkeld en zijn kritische blik op recente projectontwikkelingen enorm aangescherpt; in het kader van deze opleiding bekleedt Vincent vandaag een functie als Sales Manager. Een commercieel-technische job waar onderhandelingscapaciteiten een absolute must zijn!

Aan sociaal engagement ook helemaal geen gebrek! Als bezieler en bedenker van Pajot Sensations, voortrekker van het Zomercafé MTB-team en actief meewerkend lid van verschillende evenementen georganiseerd door het Zomercafé en andere organisaties, heeft hij het Gooikse verenigingsleven ondertussen helemaal doorgrond. Bovendien geeft Vincent het beste van zichzelf als lesgever spinning in iMove te Oetingen.

Kortom, Vincent is een jong en dynamisch kandidaat die niet achteruit zal deinzen om moeilijke katten te geselen. Zijn ervaring en opleiding zijn van primordiaal belang om diverse beleidsdossiers op een accurate manier te analyseren en verder uit te werken. Moed, wilskracht en efficiëntie, de drie pijlers die Vincent hoog in het vaandel draagt om onze Gooikse toekomst even aangenaam te maken zoals ze afgelopen jaren geweest is. Dit alles om in de turbulente jaren die ons te wachten staan een Vlaams, landelijk compromis verder uit te werken en voor iedereen een dorp van zijn dromen te creëren.